پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112094
توليد ??درصد ماهي سردآبي کل کشور در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 834

دکتر «اسماعيل پيرعلي» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)-منطقه چهارمحال و بختياري- افزود: استان با ??? مزرعه پرورش ماهي و مساحت مفيد ??? هزار و ??? مترمربع و برداشت حدوداً ??هزار و ??? تن ماهي در سال بيشترين توليد ماهي را در دهه‌ي اخير به خود اختصاص داده است.

وي تصريح کرد: شيلات استان در 7 شهرستان به ترتيب در کيار با ?? مزرعه، اردل ??، لردگان ??، کوهرنگ??، شهرکرد ??، بروجن ?? و فارسان با ?? مزرعه زمينه اشتغال را به صورت مستقيم و غيرمستقيم براي ? هزار و ??? نفر در استان به وجود آورده است.

مدير شيلات سازمان جهادكشاورزي چهارمحال و بختياري با بيان اين‌که ?? درصد توليد ماهي‌هاي سردآبي کشور در استان توليد مي‌شود، افزود: ميزان توليد ماهي به ظرفيت مزارع و ميزان دبي آب بستگي دارد که در چهارمحال وبختياري، شهرستان اردل با ?هزار و ???تن ماهي بيشترين توليد را از آن خود کرده است.

دكتر پيرعلي سرانه مصرف ماهي را در استان به ازاي هر نفر ?کيلو گرم دانست و گفت:?? درصد کل ماهي‌هاي استان فقط به استان تهران صادر مي‌شود، علاوه بر آن به استان‌هاي اصفهان، تبريز، يزد و مشهد نيز ماهي سردآبي صادر مي‌شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html